sábado, 16 de abril de 2011

HTC Wildfire: un móbil d'allò més sociable

Fa uns quinze dies que sóc propietari d'aquest magnífic aparell, ja el tinc bastant per mà, encara que sempre hi ha coses per descobrir.

Al moment de posar-lo en marxa ja em va agradar la seva pantalla de benvinguda clara i concisa. A la part superior apareix, de forma automàtica, informació horària i meteorològica del lloc en què ens trobem. A la part inferior, quatre icones amb què accedim directament a diverses aplicacions i puc modificar o afegir els que vulgui.

Tot i ser el primer que faig servir amb pantalla tàctil es molt fàcil d'utilitzar, i respon millor del que pensava, es de destacar que és molt fàcil integrar-se en les xarxes socials com Facebook o Twitter.




Està molt bé com es coordina amb les eines de google, tant correu com google calendar, la qual cosa m'és molt útil.

De moment és una esperiencia molt positiva i estic content amb ell, aquí em deixo alguns enllaços a pàgines relacionades amb ell i que pot ser convenient tenir-les a mà per consultes.



Enllaços d'interès:

http://www.htc.com/es/product/wildfire/overview.html

https://market.android.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario